Subscribe

RSS Feed (xml)


design by

zen-design!

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Μιχάλη, όλα δεν τα προλαβαίνει ούτε ο τιραμόλα...

Εισαγωγικά, για όσα ακολουθούν, δεν υπάρχει θέμα νομοτυπίας. Όπως αισθάνεται ο καθένας...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Διαθέτει ένα προφίλ facebook ανοιγμένο στις 28 Αυγούστου του 2010.
Ανοίγει ένα δεύτερο προφίλ, στις 6 Απριλίου 2011. 

Αυτό εδώ:   https://www.facebook.com/mixlonas?ref=ts&fref=ts (μόλις τρεις μήνες μετά την εκλογή του ως δημοτικός σύμβουλος).

Το πρώτο, σταθερά είναι γεμάτο φωτογραφίες και παραπομπές σε αναρτήσεις της "16χρονης πόλης",  (από έναν πρόχειρο έλεγχο, όλες του 2010). https://www.facebook.com/thegreencube?ref=ts&fref=ts

Το δεύτερο είναι γεμάτο υποστηρικτικές προς τη σημερινή διοίκηση Κασιμάτη (Κυρίως των τελευταίων μηνών)

Στο ένα, σκουρόχρωμο σακάκι. Στο άλλο ανοιχτόχρωμο πουκάμισο.

Το πρώτο αναφέρει στις πληροφορίες  
"Πρώην ΑΦΕΝΤΙΚΟ στην εταιρεία Φούρνος..."
Το δεύτερο, αναφέρει στις πληροφορίες 
"Εργάζεται για Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου, Αντιπρόεδρος Κοιμητητιρίου Σχίστου και Γενικός Γραμματέας Πειραίως & Νήσων"
"Πρώην εργοδότης: Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Κορυδαλλού"

Εχτές, είχε γενέθλια, του ευχηθήκαμε. Ευτυχώς, είχε γενέθλια την ίδια μέρα και στα δυο προφίλ. Του ευχηθήκαμε (άλλοι στο ένα και άλλοι στο άλλο).

Στις 9 Μαρτίου ανακοινώνει τη συμμετοχή του στο ψηφοδέλτιο του κ. Κασιμάτη. Από το δεύτερο προφίλ. 
Στις 25 Μαρτίου Καταθέτει πανηγυρικά στεφάνι ως εκπρόσωπος της δημοτικής ομάδας 
"Κορυδαλλός 16χρονη πόλη". 

Μιχάλη, πως τα προλαβαίνεις όλα;


Επειδή το κόπυ πέϊστ είναι τεράστιο, έβαλα τα σχόλια ώς ακριβώς έχουν στο σημειωματάριο και αντιγράφω εδώ. Είναι τα σχόλια που έγιναν.

ΝΙΚΟΣ ΔΟΥΛΑΜΗΣ θα νομιζα οτι ειναι πλακα ΜΙΧΑΛΗ αλλα αφου το ανεβαζεις εσυ ισχυει.....
9 Μαρτίου στις 3:38 μ.μ. · Μου αρέσει! · 4

Λαμπρινή Μάνου Καλώς μας ήρθες Μιχάλη!!
9 Μαρτίου στις 9:15 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

Μιχάλης Λώνας Σε ευχαριστω πολυ Λαμπρινη να εισαι καλα!!!!
9 Μαρτίου στις 9:22 μ.μ. · Μου αρέσει!

ΤΣΙΤΟΥΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ καλησπέρα μιχαλη καλή επιτυχία. δυνατά!!!
9 Μαρτίου στις 9:56 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

Anna Manolakou Καλή! Καλή Επιτυχία Μιχάλη!
9 Μαρτίου στις 9:59 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

Sofia Mikropantremenoy ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ...
10 Μαρτίου στις 10:40 π.μ. · Μου αρέσει! · 1

Tenekedoxora Tenekedoupoli ΕΚΤΑΚΤΟ
Ο Στουρνάρας τηλεφώνησε πρωί πρωί στον Κασιμάτη και αντάλλαξαν γνώμες για ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ και ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΙΑ.
10 Μαρτίου στις 11:13 π.μ. · Μου αρέσει!

Μιχάλης Λώνας Οσοι μιλανε πισω απο τενεκεδες και κατι τετοια δε εχουν δικαιωμα να μιλουν.......!!!!!
10 Μαρτίου στις 11:50 π.μ. · Μου αρέσει! · 4

Konstantinos Anastassopoulos Καλή επιτυχία αδελφέ μέσα από την καρδιά μου.Και ας διαφωνούμε πολλές φορές....
10 Μαρτίου στις 11:56 π.μ. · Μου αρέσει! · 1

Tenekedoxora Tenekedoupoli Κοινοποιείτε ένα ανώνυμο ιστολόγιο το οποίο έχει τη φωτογραφία σας και δημιουργήθηκε πριν λίγες μέρες για προεκλογικές ανάγκες. Και σας ενοχλεί η ψευδωνυμία ενός ιστολογίου που υπάρχει από το 2008, με πολλές εκατοντάδες αναρτήσεις. Εκείνοι που διατυπώνουν απόψεις δεν κρύβονται. Εκείνοι που κρύβουν τις απόψεις κρύβονται. Καλή συνέχεια κ. Λώνα.
10 Μαρτίου στις 12:12 μ.μ. · Μου αρέσει!

Μιχάλης Λώνας Οσες κυριες και κυριοι κρυφονται δε εχουν δικαιωμα να ομιλουν !!!!οσο για ιστορια στο κορυδαλλο νομιζω οτι προηγουμαι απο ολους εσας !!!!!και προκαλω οποιον εχει κατι απεναντιμου να βγει και να το πει!!!!!
10 Μαρτίου στις 12:22 μ.μ. · Μου αρέσει! · 3

Tenekedoxora Tenekedoupoli LIKE, LIKE κυρίες και κύριοι!
10 Μαρτίου στις 5:33 μ.μ. · Μου αρέσει!

Μιχάλης Λώνας Γιατι τοσο ειρωνεια ?????? Ψευτοκουλτουριαρηδες της πλακας!!!!!!!!8% θα παρετε παλι!!!!!!
10 Μαρτίου στις 5:46 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

Ελένη Λιντζαροπούλου Καλή δύναμη κ. Λώνα και... http://www.elcorreodeburgos.com/.../burgos-abre-camino-en...

Burgos abre camino en Europa | El Correo de Burgos
www.elcorreodeburgos.com
D. A. M. / BurgosEl proyecto europeo ‘Gastronomic Cities’ ya está en marcha. La ...Δείτε περισσότερα
10 Μαρτίου στις 6:02 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

Μιχάλης Λώνας Σε ευχαριστω ελενη να εισαι καλα!!!!!!
10 Μαρτίου στις 6:09 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

ΥΓ Όποιος και αν καταθέτει στεφάνια, ότι και αν αρέσει ή βολεύει τον καθένα, η πραγματκότητα είναι μία - αδιαμφισβήτητη -και δεν αλλάζει. 

Με δημοκρατική απόφαση των μελών του, ο ιδρυτικός πυρήνας και ο μεγάλος κορμός της "16χρονης πόλης" ως οργάνωσης πολιτών, (και εκ της ιδρύσεώς της άνευ αρχηγών), τοποθετήθηκε.
Η απόφαση, συζητήθηκε ανοιχτά και δημόσια. 
Δεν αφορά τις μεμονωμένες επιλογές προσώπων μελών του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η απόφαση είναι:
"Πάμε Αλλιώς, με την Καίτη Κυλάκου".



Το neagenia είναι επώνυμο ιστολόγιο

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα...

Διαβαστηκαν περισσοτερο

Σελίδες

Ετικέτες

Το δίκαιο, πάντα προϋποθέτει κανόνες εφαρμογής. Αλλά ο πρώτος, (από όλους τους κανόνες), είναι πως δεν επιτρέπεται κανείς να τους αλλάζει, κάθε φορά, σύμφωνα με τα μέτρα του...
(κλικ) Καραμούζα ΑΣΕΠ για τον Δήμο Κορυδαλλού

Μικρό Ημερολόγιο Συνόρων

Μικρό Ημερολόγιο Συνόρων
ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ