Subscribe

RSS Feed (xml)


design by

zen-design!

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

ΚΤΕΛ Ζακύνθου. Αγενής διπλοέλεγχος...


Λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη επιστολή από επιβάτη της διαδρομής Ζάκυνθος προς Αθήνα με το ΚΤΕΛ. (το εισιτήριο είναι το γνήσιο)








Στις 27/8/2010 έφυγα από Ζάκυνθο για Αθήνα με το ΚΤΕΛ στις 19.30 με το
ΖΑΕ 8151 λεωφορείο.
Περάσαμε με το Φέρι ΙΟΝΙΟΝ ΣΤΑΡ και επιβιβαστήκαμε
στο λεωφορείο. Λίγο πιο πέρα από τα Λεχαινά ως συνήθως έγινε έλεγχος εισιτηρίων
Μετά τη στάση στο Αίγιο μας ανακοίνωσε ο οδηγός οτι θα ξαναγίνει
έλεγχος εισιτηρίων χωρίς καμιά άλλη εξήγηση. Τον έλεγχο έκανε
ένας κύριος 70 ετών περίπου.
Στην ερώτησή μου , γιατί γίνεται δεύτερος έλεγχος η
απάντηση ήταν
''να μην σας νοιάζει ''.
Όταν τον ρώτησα ποιος είναι και ποια η επαγγελματική του
ιδιότητα μου απάντησε ότι "δεν έχω δικαίωμα να ρωτάω" και ότι είναι
"εντεταλμένος" γι αυτή τη δουλειά. Όταν του ζήτησα την επαγγελματική του ταυτότητα αγρίεψε και με απείλησε ότι στην Κόρινθο θα φέρει το ''100''. Αφού συνέχισε τον έλεγχο στο υπόλοιπο λεωφορείο επανήλθε και επέμενε να ελέγξει τα εισιτήριά μας
( ταξίδευα με τον δεκάχρονο γιο μου). Δεν του τα έδωσα γιατί δεν
ήταν αρμόδιος και ήταν πολύ προκλητικός. Στην Κόρινθο ''διέταξε'' τον οδηγό να μου κόψει εισιτήρια γιατί ταξίδευα χωρίς να πληρώσω. Τελικά επενέβη ο
οδηγός ο οποίος μου ζήτησε τα εισιτήρια, του τα έδωσα και χωρίς να τα κοιτάξει
καθόλου τα έδωσε στον αυτόκλητο ΚΥΡΙΟ ΕΛΕΓΚΤΉ.
Τα εισιτήρια μας επεστράφησαν στο τέλος της διαδρομής.
Ο ''ευγενέστατος '' αυτός κύριος αφού αποβιβαστήκαμε
μου είπε το όνομά του και ότι είναι ο ιδιοκτήτης του λεωφορείου.

Τέτοιες συμπεριφορές βλάπτουν όχι μόνο την εικόνα του
ΚΤΕΛ αλλά και κατ΄ επέκταση τον τουρισμό της Ζακύνθου σε μια τόσο δύσκολη
εποχή.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

ΕΠ


Τα πλήρη στοιχεία της επώνυμης επιστολής στην διάθεση των αρμοδίων από το blog μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα...

Διαβαστηκαν περισσοτερο

Σελίδες

Ετικέτες

Το δίκαιο, πάντα προϋποθέτει κανόνες εφαρμογής. Αλλά ο πρώτος, (από όλους τους κανόνες), είναι πως δεν επιτρέπεται κανείς να τους αλλάζει, κάθε φορά, σύμφωνα με τα μέτρα του...
(κλικ) Καραμούζα ΑΣΕΠ για τον Δήμο Κορυδαλλού

Μικρό Ημερολόγιο Συνόρων

Μικρό Ημερολόγιο Συνόρων
ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ